RSS
Disclamer on Shaklee Articles

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

These Product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease

Followers

Greeting to All My Dearest Customer...

HERE'S THE SIMPLE STEPS FOR YOUR INFORMATION DURING SHOPPING @ TUDUNGHONEYZ:

1- THERE'S SOMETHING ATTRACTIVE ITEMS THAT YOU
LIKE AND WANT TO GET IT?


2- IF YES, PLEASE DO NOT HESITATE TO CALL.

3- OR YOU CAN SMS/WASSAP ME THE ITEM CHOOSEN

4- I WILL REPLY AS SOON AS POSSIBLE TO COMFIRM
THE ITEM CHOOSEN.


5- AFTER THE COMFIRMATION IS MADE, THEN YOU
CAN BANK IN FULL PAYMENT TO ANY OF MY
ACCOUNT NUMBER. (I'LL APPRECIATE FOR YOUR
CONCERN TO EMAIL ME THE DETAIL PAYMENT FOR
MY INFO.


6- THEN I'LL POS YOUR ITEM CHOOSEN AND
INSYAALLAH, U'LL GET WITHIN 1 WEEK



ALL THE ITEMS SHOWN DO NOT INCLUDE POSTAGES FEE.


MY CELLPHONE NUMBER : 017-4941102 (honey)
WhatsApp: 017-4941102
Blog : www.tudunghoneyz.blogspot.com
Email :
mahaniisma@yahoo.com



HAPPY SHOPPING....!!!!! THANK YOU

Wednesday, December 11, 2013

Macam mane aku boleh terjebak dalam Shaklee??

Assalamualaikum,

Sebagai pembuka bicara ni biarlah saya bahasakan diri ni Cik Puan Honey a.k.a CP Honey (gempak sikit kan..lol). Tengok pada title ape hal pulak tu? 

     Sebenarnye CP dulu tak terlintas pon nak gunakan produk Shaklee nih yela bila tanya orang len macam mak2 menakan(saudara) depa kata 'tak penah dengaq pon? hang jangan dok pandai2 sat lagi jadi apa2 baru tau'..hoho terus CP macam alamak perlu ka aku abaikan atau try ja?.. jadi kesudahan dia aku membisu seribu bahasa dan tak sembang dah pasai produk nih...jeng3x...Sampailah aku kawen pas bunting pelamin pulaks (haha ops!!), masa tu dok cari2 produk apa yang aku nak amik dalam pantang nanti. Dan sampailah kemuncak tunggu hari nak besalin aku beli 1 produk tettt.... yang berasaskan jamu ni. Tapi sayang bila aku da besalin tengok2 my lil baby ada kuning dan aku pon tak berani la ambik jamu tuh sepanjang dia kuning nih sampaiii lah aku jumpa akak nih dia memang jual Shaklee kat tempat keja aku jadi dia promote la kat aku produk untuk orang dalam pantang.

      Jadi pikir punya pikir tanya incik husben dia pon setuju aku beli produk Shaklee nih. Antara yang aku beli ialah ESP, ZINC COMPLEX, B-COMPLEX, VIT C DAN OSTEOMATRIX. Dan Alhamdulillah sepanjang aku makan n minum produk ni badan bertenaga nak jaga baby, susu badan pon meriah dan happy dapat susukan baby dan kulit muka pon nampak berseri. Memandangkan aku besalin secara C-zer jadi vitamin Zinc amat membantu dalam mempercepatkan luka luaran dan dalaman. 

       Bila masuk kerja ramai member dok kata lepas bersalin makin slim (dulu berat sebelom kawen 56-57kg tinggi 161cm lepas bersalin berat kini 50kg!!!), masa tu tak terpikir lagi sebab makan Shaklee ni ke atau sebab menyusukan anak jadi aku kata jela sebab menyusukan anak. Bila baby pon da 3 bulan barula makan ALFAFA dengan vitamin-vitamin tadi, ESP kecuali zinc. Alhamdulillah susu masih meriah walau kadang-kadang ada masa kurang jugak, badan makin slim dari masa anak dara lagik!!, hubungan intim aku ngn incik husben senyum dibibir, menjerit gumbira dalam hati..paham2 aje la haha... WOW penangan Shaklee ke nih?? tanya aku dalam hati, tapi tetap teruskan jugak sebab kononya nak meriahkan susu badan untuk LIL IMAN ku...

        Bila genap setahun consume badan aku masih maintain dan masih dapat breastfeed my Lil Iman, walhal aku kalo bab makan memang bedal ja..sampai incik husben tengok pon gerun..haha...jadi aku memang percaya ini adalah hasil penangan SHAKLEE, TQ SHAKLEE!!!!


ha ni pic masa sebelom kawen (tembam da sama saiz dengan mascot huhu, kulit kusam)

Ni pic terkini berat 50kg, muka cerah sekata (sampai incik husben kat belakang pon senyum gumbira..hehe)


So sekarang saya pon join menjadi pengedar untuk SHAKLEE sebab nak orang lain juga merasa perubahan dan kesihatan makin terjamin seperti saya...
JADI JANGAN MALU JANGAN SEGAN, BOLEH BERTANYA PADA SAYA JIKA ADA APA2 PERTANYAAN DI 
HO. HP/WHATSUP : 0174941102
EMAIL:MAHANIISMA@YAHOO.COM
MESTI GEMPAK BERSAMA SHAKLEE



3 comments:

evalovevo said...

woww..laen la akak dulu dgn skg..kalau mcm sy nk cube ok x?sy nk kurus cikit (eh byk sebenarnye)...hehe..
macam berminat nk try..cmne eh??

HONEYZ said...

boleh akak pm kt awak yer. tq

HONEYZ said...

boleh akak pm kt awak yer. tq

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.